Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content Skip to footer

Aggiornamento del mercato della governance dei dati di ricerca BLOOR

Pubblicato da: Informatica

Lo streaming Analytics è uno spazio che si basa in gran parte sul retro dell'elaborazione del flusso. A loro volta, esistono soluzioni di elaborazione del flusso - in senso lato - per ingerire, spostare e/o trasformare i dati di streaming e quindi tendono a concentrarsi sull'integrazione dei dati e sul movimento dei dati. I dati di streaming, quindi, sono i dati generati (e quindi devono essere elaborati) continuamente da una fonte o dall'altra.
L'idea di base che guida l'analisi dello streaming è che spesso trarrai beneficio dalla possibilità di agire immediatamente sui dati in streaming, piuttosto che con un lasso di tempo significativo.
Leggi ora per saperne di più sull'analisi dello streaming.

Per saperne di più

Inviando questo modulo accetti Informatica contattandoti con e-mail relative al marketing o per telefono. Si può annullare l'iscrizione in qualsiasi momento. Informatica siti web e le comunicazioni sono soggette alla loro Informativa sulla privacy.

Richiedendo questa risorsa accetti i nostri termini di utilizzo. Tutti i dati sono protetto dal nostro Informativa sulla Privacy.In caso di ulteriori domande, inviare un'e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Tipa: Whitepaper Lunghezza: 9 pagine

Altre risorse da Informatica